Welcome To My Blog




Welcome to my blog
I decided to start this blog because i really love photography and i have a lot of pictures that i never show to anyone. Also i usually travel a lot so i have some experiences and stories that i would love to share. This idea started because i really love Aspyn’s blog and i wanted to do something like that. ( http://aspynovard.com/)
Mainly this blog will be with pictures and travels but i’m also going to talk about other stuff that i like, like festivals that i go.

Bem-vindos ao meu blog
Eu decidi começar este blog porque eu amo fotografia e tenho imensas fotos que não mostro a ninguém. Para além disso, eu normalmente viajo imenso e por isso eu tenho algumas experiencias e histórias que eu gostava de partilhar. Esta ideia começou porque eu adoro o blog da Aspyn e gostava de ter algo parecido. (http://aspynovard.com/)
Este blog sera, principalmente, fotografias e viagens mas também vou falar sobre outras coisas que eu gosto como festivais que eu vou.

You Might Also Like

0 comentários